• +36 30 9 465 592

  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • 1
  • 2

Hűtőgépjavítás a helyszínen garanciával Pécsen és környékén.
Mobil: +36 30 9 465 592 (már 1994 óta) - hibabejelentés, tanácsadás (országosan is) munkanapokon: 8-17 óráig. Szombat: 10-15 óráig. Vasárnap, ünnepnap: 10-12 óráig.
Vezetékes telefon: +36 72 410 492 munkanapokon: 8-17 óráig.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 7636, Pécs, Alsó u.33. (TÉRKÉP) - Előzetes egyeztetés után a szervizbe szállított hűtőkészüléket azonnal bevizsgálom, a javítás megvárható. A bevizsgálás díja 4 000 Ft, javítás esetén nem kerül felszámolásra.

Ha az elromlott készülékedhez hűtőgépszerelőt hívsz, akkor az alábbi információkra lesz szükség:

 

  • Cím (mert valahogy el kell indulni...) Település (ha nem pécsi), utca, házszám, esetleg lépcsőház (a,b,c, stb.) emelet és ajtó száma. A nehezen megtalálható, megközelíthető címeknél útbaigazítás. Ha túl bonyolult eljutni a címre, akkor egy olyan helyet adjál meg, ami egyszerűen megtalálható (utca eleje, buszforduló, kereszt az utcában, stb.) és ahol egy megbeszélt időpontban tudunk találkozni.
  • Név (hogy kit is keressek...). A neved, illetve a csengőn, kaputelefonon található név, ha más név található rajta (kérlek ellenőrizd, hogy valóban az található rajta amit megadtál, nem kopott-e le, vagy esetleg átírta valaki). Ha nincs név, akkor a csengőn, kaputelefonon szereplő szám, jel, stb, vagy a kapunyitó kód. Ha nincs szám sem, akkor a csengő, kaputelefon helyzete (pl. balról a 2. oszlop és felülről a 4. gomb). Ha a csengő eldugott helyen, pl. az oszlop belső felén, esetleg a kapun belül a ház falán, vagy a kaputól méterekre beljebb bejárati ajtó mellett található, kérlek jelezzed. Mindig, de nyáron különösen számít az a 10-20-30 perc, amit a telefonálgatással töltök, a pontatlan, hiányos cím megadása miatt. De a legbosszantóbb, ha pl. a csengő hibája miatt nem jutok be az épületbe, lépcsőházba és dolgom végezetlenül kell elmennem, majd pedig (jó esetben) kapom a szemrehányásokat, rossz esetben meg szó nélkül keresnek mást, mert nem jelentkeztem a megbeszélt időben és helyen.
  • Telefonszám, ha esetleg nem találom a címet, vagy nem tudok bejutni (csengő-, vagy kaputelefon hiba, stb.), vagy bármi más miatt...).
  • Egy körülbelüli időpont. Javítást kérhetsz az év minden napjára reggel 7-től este 8-ig. Válassz ki egy neked megfelelő időpontot, illetve időpontokat és egyeztetünk. Mivel a hűtőgépjavítást lehetőség szerint a helyszínen azonnal elvégzem, ezért a munkaidő elején néha még tudok pár perces időtartományban érkezni, de napközben mér csak 15-30 perces időintervallummal tudom vállalni a kiszállás pontosságát. Sürgős esetben akár néhány óra alatt is a helyszínre tudok érni, de ezt nem tudom garantálni.
  • A hűtőgép adatok. Minden készüléken található egy adattábla, vagy matrica. Ez legtöbbször a készüléken belül valamelyik oldalt található. Lehet, hogy a gyümölcsös, zöldséges kosarat ki kell húzni, de az is elképzelhető, hogy az ajtóra ragasztotta fel a gyártó. Néha a készülék hátuljára, esetleg valamelyik külső oldalára kerülhetett. Néha a hűtőkészülék takarítása folyamán évek alatt a felirat  lekophat, ilyenkor az alábbi információkra lenne szükségem.
    • A hűtőkészülék, márkája, típusa ha megállapítható. Ha nem deríthető ki a márkája, típusa a hűtőszekrénynek, akkor egyéb információk is megfelelnek, de vannak hűtőgép típushoz köthető jellegzetes hibák, vagy egyedi alkatrészek és jobban fel tudok készülni a hűtőszekrény, fagyasztó pontos típusának ismeretében. A készülék pontos modell száma a hibabejelentésnél még nem érdekes, kivéve ha egy konkrét alkatrész, tartozék felől érdeklődsz, de akkor minden szám és felirat kellhet, célszerű lefényképezni és elküldeni e-mailben, mert a legtöbb gyártó és kereskedő csak az alapján tudja beazonosítani a kért alkatrészt, hiába is küldök nekik alktrészfényképet, vagy egy részletes leírást.
    • A készülék kialakítása. Kívülről egy ajtós, akkor hűtőszekrény 2 vagy 3, vagy 4 csillagos, esetleg mélyhűtő nélküli. A 2 csillagos készülékeknek általában felülről lefelé nyílik a kis mélyhűtő ajtajuk (kivéve néhány régi szovjet, orosz  készüléket), a 3, vagy 4 csillagos pedig oldalirányba balról jobb, vagy fordítva, de általában a készüléken kívülről is feltünteti a gyártó, vagy ha más nem, akkor a kis mélyhűtő ajtón is jelöli. A készülék adattábláján is meg nézheted csillagok számát.
    • A készülék kívülről két ajtós: alul, vagy felül fagyasztós, ha alul fagyasztós, akkor 1, vagy 2 kompresszoros. Hogy 1, vagy 2 kompresszoros a hűtőgép, azt többféleképpen tudhatod meg. A legegyszerűbb, ha lehetőséged van rá, elhúzod és hátul megnézed, hogy egy, vagy kettő fekete kompresszor van a hűtőszekrény alján (ritkán, de előfordulhat, hogy nem egymás mellett vannak, hanem egymás felett, a két különálló hűtőrész alján). Ha nem szeretnéd elhúzni ezért, akkor általában kívülről is megállapítható a kompresszorok száma. A két kompresszoros hűtőknél általában mindig található a készüléken kívül leginkább a tetején sárga (kapcsoló is), piros és zöld lámpa, illetve a fagyasztó rész hőfokszabályzója is ott kerül elhelyezésre, néha még akár egy hőmérőt is találhatsz, ami szintén a fagyasztó részhez tartozik. De az adattáblából is ki lehet okoskodni, mert olyankor két hűtőközeg töltet mennyiség található rajta.
      Ha csak fagyasztó, akkor milyen kivitelű: álló szekrény, vagy fekvő láda.
      Mekkora az űrtartalma, azaz hány literes. Mint korábban írtam a hűtőszekrényeknél, a fagyasztó készülékeknél is mindig található adattábla. A fagyasztó szekrényeknél a készüléken belül, oldalt, vagy néha az ajtóra kerül elhelyezésre, de a mélyhűtő készüléken kívül, hátul is lehet. Ládánál a felnyitható ajtóra valamelyik sarokba, vagy a készülék hátuljára teszik az adattáblát a gyártók. Ha nem található, vagy olvasható az adattábla, akkor a szekrényben található rekeszek, polcok, kosarak számából nagyjából lehet következtetni a fagyasztó űrtartalmára: 3-4 rekesz egy 120 liter körüli fagyasztó szekrény, 5-6 rekesz egy 200-250 liter körüli készülék, 7-8 rekesz egy 300-350 liter körüli mélyhűtő szekrény. Ha láda, akkor inkább kocka, vagy téglalap alakú. Az inkább kocka, az 150-250 liter közötti, ha inkább téglalap, akkor az 300-500 literig lehet bármi.
  • Ha már sikerült a készülék típusát, kivitelét, kialakítását, méretét beazonosítani, akkor pár mondatban mondd el, mit tapasztalsz, hogy kiszállásnál ne csak megnézzem a készüléket, hanem azonnal elvégezhessem a javítást is, mert minél pontosabb és részletesebb a hibajelenség körülírása, annál hatékonyabban javítható a készülék. A tapasztalható hibajelenségek terén segítséget nyújthat ez az árlista, ahol nem egy táblázatot találsz az egyes javítási műveletek költségeiről (amiről legtöbbször fogalmad sincs, hogy mit is jelentenek), hanem a legáltalánosabb hibajelenségek leírását is megtalálhatod.
    Ha közel minden fenti információt megkapok, akkor nagy valószínűséggel a helyszínen azonnal megjavítom a készüléket és nem kell órákkal később, vagy másnap visszamenni a javítás miatt.

Hűtőgépjavítás Pécsen és környékén a helyszínen garanciával, akár néhány órán belül is, hétvégén is
Mobil: +36 30 9 465 592 (már 1994 óta) - hibabejelentés, tanácsadás (országosan is) munkanapokon: 8-17 óráig. Szombat: 10-15 óráig. Vasárnap, ünnepnap: 10-12 óráig.
Vezetékes telefon: +36 72 410 492 munkanapokon: 8-17 óráig.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 7636, Pécs, Alsó u.33. (TÉRKÉP) - Előzetes egyeztetés után a szervizbe szállított hűtőkészüléket azonnal bevizsgálom, a javítás megvárható. A bevizsgálás díja 4 000 Ft, javítás esetén nem kerül felszámolásra.

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

KERESÉS A TELJES WEBOLDALON

Az oldal sütiket használ! Elfogadod?